Vzhledem k výprodejovým cenám zboží byly dne 2.6.2017 zrušeny veškeré bonusy. Děkuji za pochopení.

Zdenka

 




 



ZLEVNĚNO

cena 2,00 Kč (0,08 EUR)
cena 9,00 Kč (0,35 EUR)
cena 1,00 Kč (0,04 EUR)

» postup objednání zboží
Postup objednání zboží aneb Jak nakupovat ?

1) Registrace zákazníka :

Systém umožňuje nákup i neregistrovaným zákazníkům. Pokud se ale jednou zaregistrujete, zůstanou Vaše údaje v systému a nebudete je muset znovu zadávat při každé objednávce.

Registrací navíc získáte přístup do Klientské sekce, kde jsou uchovány všechny Vaše objednávky, můžete kontrolovat průběh vyřizování poslední objednávky a můžete zde uzavřeně komunikovat s prodejcem, tedy se mnou.

2) Objednání zboží :

Nákup se provádí vložením zboží do "nákupního košíku". Počet kusů v košíku upravíte vepsáním příslušné číslice do okénka vedle ikony košíku. Pokud tak neučiníte, kliknutím na ikonu "KOUPIT" objednáváte automaticky 1 ks tohoto zboží.

Pozn. Jak postupovat v případě,že některé zboží není právě skladem, najdete v sekci Nejčastější dotazy - hledání a dostupnost zboží.

Obsah nákupního košíku můžete průběžně sledovat vpravo nahoře. Kliknutím na ikonu košíku zobrazíte Vaši objednávku a můžete ještě provést úpravy  - měnit počet kusů, smazat položku atd.

U každého zboží lze v objednáce připsat poznámku, např. celkový požadovaný počet kusů, pokud není vše skladem atd.

Poznámku či vzkaz můžete ještě připojit k celkové objednávce před jejím dokončením.

3) Volba druhu platby a ceny poštovného :

Pro dokončení objednávky je potřeba zvolit druh platby a výši poštovného. Uváděné ceny poštovného vycházejí z tarifů ČP - výše poštovného se odvíjí od váhy zásilky, jejích rozměrů a ceny objednávky.

Pozn. Jak správně zvolit výši poštovného, zjistíte v sekci Nejčastější otázky - volba poštovného.

Pro dokončení objednávky klikněte na "objednat" a poté vyplňte fakturační údaje ( u registrovaných zákazníků se zobrazí automaticky). K objednávce můžete případně připojit ještě vzkaz či poznámku. Kliknutím na "ODESLAT OBJEDNÁVKU" je Váš nákup ukončen.

4) Průběh vyřizování objednávky :

  • po odeslání objednávky obdržíte automatický potvrzovací email "objednávka přijata" - sdělení, že systém přijal Vaší objednávku (= kontrola pro Vás, že jste objednávku správně odeslali) + výpis celé objednávky. Tento email slouží pouze pro Vaši kontrolu a v žádném případě údaje v něm nepoužívejte k platbě !!
  • po přijetí a zpracování objednávky obdržíte automatický email "U Vodnanky - objednávka byla přijata" - s podklady k platbě. V textu emailu je uvedeno číslo účtu a vysvětleno, jaké další údaje máte při platbě použít.

Variabilní symbol - slouží k identifikaci Vaší platby, proto ho prosím pečlivě opište a uveďte při platbě.

Nepoužívejte jako var.symbol číslo objednávky z kontrolního meilu, správný var.symbol je uveden až v emailu s podklady a je ve tvaru 18000xxxx. (např. 180001)


Součástí tohoto meilu je  také rozklikávací soubor "faktura 18000xxx.PDF" - zde je již mnou zpracovaná objednávka včetně všech podkladů k platbě. Řiďte se prosím částkou zde uvedenou, často dochází k úpravě špatně zvoleného poštovného, a to oběma směry  !!!

  • po připravení Vaší objednávky a jejím zabalení obdržíte automatický email "U Vodnanky - připraveno k expedici" - zásilka je tedy zabalena, je vytištěn prodejní doklad a balíček čeká na odeslání. Po obdržení toho emailu již nejsou možné žádné změny v objednávce.
  • po obdržení platby (neplatí pro zásilky na dobírku) je zásilka odeslána a obdržíte automatický e-mail "U Vodnanky - objednávka byla odeslána".

6) Doobjednávky a spojené objednávky :

Po odeslání Vaší objednávky lze do ní doplnit další zboží či spojit ji s jinou objednávkou pouze na základě domluvy písemné či telefonické, a to pouze do obdržení emailu "U Vodnanky - připraveno k expedici".

Při odeslání další objednávky, kterou požadujete spojit s předchozí, je nutno do poznámky napsat požadavek na jejich sloučení a informaci o tom, zda objednávka č.1 je již placena či nikoliv  (u platby na účet) !


7) Sledování stavu objednávky :

Stav objednávky a průběh jejího vyřizování mohou sledovat pouze registrovaní zákazníci , a to v Klientské sekci e-shopu. Zde také mohou komunikovat s prodejcem, tedy se mnou :-).

Stav, ve kterém se Vaše objednávka právě nachází, je znázorněn barevnými proužky po její pravé straně :

zelený - přijata, platba převodem na účet

růžový - přijata, platba dobírkou

oranžový - objednávka na Slovensko

červený - zaplacena, ještě nepřipravena

hnědý - připravena k expedici, zaplacena

fialový - připravena k expedici, ještě nezaplacena

modrý - odeslána, ještě nezaplacena (např. u dobírek)

černý - odeslána, zaplacena