Vzhledem k výprodejovým cenám zboží byly dne 2.6.2017 zrušeny veškeré bonusy. Děkuji za pochopení.

Zdenka

 




 



NEJPRODÁVANĚJŠÍ

cena 44,90 Kč (1,75 EUR)
cena 44,90 Kč (1,75 EUR)
cena 44,90 Kč (1,75 EUR)

ZLEVNĚNO

cena 29,50 Kč (1,15 EUR)
cena 12,00 Kč (0,47 EUR)

» reklamace zásilky ČP
Reklamace nedodané nebo poškozené zásilky

POŠKOZENÁ ZÁSILKA :

Zjistíte-li při převzetí zásilky její poškození (tzn. viditelné poškození vnějšího obalu, roztžení atd.), můžete zásilku otevřít přímo na poště a případně ihned reklamovat.

Zjistíte-li poškození až doma po rozbalení zásilky (např. zlomené dřevěné jehlice atd.), i tuto zásilku lze reklamovat na kterékoliv poště v co nejkratší lhůtě, nejdéle do 2 prac. dnů od doručení. K reklamaci je nutno doložit celou zásilku včetně všech obalů, ve kterých byla doručena. Při sepsání reklamačního protokolu by Vám pošta měla nabídnout 3 možnosti náhrady škody :

1. náhrada škody bude vyplacena adresátovi (=Vám) - počítejte s delší čekací lhůtou na vyplacení

2. náhrada škody bude vyplacena odesílateli (=nám), který s Vámi reklamaci vyřeší následně

3. máte možnost nechat balík zaslat zpět na podací poštu a zásilku bude reklamovat odesílatel.

Samozřejmě i v tomto případě bude reklamace vyřízena mezi Vámi a odesílatelem.