Vzhledem k výprodejovým cenám zboží byly dne 2.6.2017 zrušeny veškeré bonusy. Děkuji za pochopení.

Zdenka

 




 



NEJPRODÁVANĚJŠÍ

cena 2,00 Kč (0,08 EUR)

ZLEVNĚNO

cena 30,00 Kč (1,17 EUR)
cena 2,00 Kč (0,08 EUR)

» reklamace zásilky ČP
Reklamace nedodané nebo poškozené zásilky

POŠKOZENÁ ZÁSILKA :

Zjistíte-li při převzetí zásilky její poškození (tzn. viditelné poškození vnějšího obalu, roztžení atd.), můžete zásilku otevřít přímo na poště a případně ihned reklamovat.

Zjistíte-li poškození až doma po rozbalení zásilky (např. zlomené dřevěné jehlice atd.), i tuto zásilku lze reklamovat na kterékoliv poště v co nejkratší lhůtě, nejdéle do 2 prac. dnů od doručení. K reklamaci je nutno doložit celou zásilku včetně všech obalů, ve kterých byla doručena. Při sepsání reklamačního protokolu by Vám pošta měla nabídnout 3 možnosti náhrady škody :

1. náhrada škody bude vyplacena adresátovi (=Vám) - počítejte s delší čekací lhůtou na vyplacení

2. náhrada škody bude vyplacena odesílateli (=nám), který s Vámi reklamaci vyřeší následně

3. máte možnost nechat balík zaslat zpět na podací poštu a zásilku bude reklamovat odesílatel.

Samozřejmě i v tomto případě bude reklamace vyřízena mezi Vámi a odesílatelem.